Binlerce alışveriş sitesinde kredi kartı bilgilerinizi paylaşmadan alışveriş yapabileceğiniz bir yöntemdir..
Ve ayrıca Üyelik tamamen ücretsizdir..

PayPal ile Alışveriş Yapın, Güvende Olun

Alışverişinizi dilediğiniz web sitesinden PayPal'la kolayca yaptınız.
Ancak ürün elinize ulaşmadı ya da tanımlandığından farklı mı?
Endişelenmeyin!
PayPal Alıcı Koruması ile paranızı geri alabilirsiniz.
PayPal ile güvenli alışverişin keyfini çıkarın.

 

PayPal Alıcı Koruması Neleri Kapsar?

Bir ürün satın aldınız ve ürün elinize ulaştığında tanımlandığı özelliklerde olmadığını gördünüz örneğin;
- Kitap aldınız, elinize DVD ulaştı.
- Yeni bir ürün aldınız ama kullanılmış bir ürünle karşılaştınız.
- 3 oyuncak aldınız fakat elinize 2 oyuncak  geçti.
- Vazo aldınız ancak size teslim edildiğinde kırılmıştı.
- Aldığınız ürün parçaları eksik olarak geldi ve bu, satıcı tarafından belirtilmemişti.
- Orjinal bir ürün satın aldınız ancak sahtesi ile karşılaştınız.
 
  İşte tüm bu durumlarda PayPal sizin yanınızda.

 

Uygunluk Şartları

  • İtirazlar yalnızca kargoyla gönderilebilen fiziksel ürünler ile satışı yasak olmayan ürünler için yapılabilir.

  • Ödemeyi yaptığınız tarihten itibaren 45 gün içinde itirazda bulunmanız gerekir. Satıcı ile anlaşmaya varmak için 20 gününüz olduğunu lütfen unutmayın.
  • Satıcı ile bir anlaşmaya varamazsanız ve itirazınızı hak talebine yükseltmeyi seçerseniz, bunu itirazda bulunduğunuz tarihten itibaren 20 gün içinde yapmanız gerekir aksi halde dosya otomatik olarak kapatılır.
  • Tek bir ödeme için birden fazla itirazda bulunamazsınız.
Kapsam Dışı Ürünler

Özel tasarım ürünler, araçlar, uçak biletleri ve eBay'e özel promosyonlu ürünler PayPal Alıcı Koruması kapsamında değildir.

Nasıl İtirazda Bulunulur?

  1. Çözüm Merkezi'ne giderek itirazda bulunabilirsiniz.
  2. İtiraz sürecinde satıcı ile kendi aranızda bir anlaşmaya varamazsanız bir sonraki adım olarak sorunu hak talebine yükseltebilirsiniz.
  3. Hak talebiniz PayPal tarafından inceledikten sonra haklı bulunursa paranızı %100 iade alabilirsiniz.

Satışlarınız PayPal Korumasında

PayPal ile ödeme aldığınızda satışlarınız hiçbir ek ücret ödemeden koruma altında. Satışlarınızda yaşadığınız bir sorundan dolayı oluşan hak talebi veya ters ibrazlarda PayPal satışlarınızı kaybetmemeniz için sizin yanınızda.

 

Koruma Altındasınız

Birçok sorun yanlış anlaşılmalar sonucu ortaya çıkar. PayPal satıcı ve alıcıları sürekli iletişim halinde tutar böylece sorunları hızlıca ve barışçıl bir şekilde çözmek çok daha kolaylaşır. Örneğin; yetkisiz bir ödeme aldığınızda ya da alıcı ürünün eline ulaşmadığını bildirdiğinde tüm uygunluk şartlarını sağladığınızı ispatladığınız sürece PayPal ile satışlarınız korunur.

Uygunluk Şartları

  • PayPal Satıcı Koruması yalnızca kargoyla gönderilebilen fiziksel ürünleri kapsar.
  • Yalnızca PayPal hesabı kullanılarak yapılmış ödemeler korumaya dahildir.
  • Bir ürünün kapsam dahilinde olup olmadığını öğrenmek için PayPal hesabınızdaki "İşlem Ayrıntıları"nı ve doğrulama e-postasını kontrol edin.
  • Alıcının yalnızca "İşlem Ayrıntıları"nda belirtilen adresine gönderilen ürünler için geçerlidir.
  • Yetkisiz ödeme halinde ürünün sevk edildiğine, “ürün ulaşmadı” iddialarında, teslimat yapıldığına dair elinizde kanıt olmalıdır.
Kapsam Dışı Ürünler

Hizmet satışları, dijital ürünler ve satışı yasak ürünler PayPal Satıcı Koruması kapsamında değildir.
 
Not: Ebay'dan bundan bir sene önce 100 Dolarlık Tekstil ürünleri almıştım fakat,Satıcı bana aldıklarımın yerine boş bir kargo gönderdi,paypal'a şikayette bulunup,Paramın iadesini istedim..1 ay kadar süren dava sonunda paypal paramı ödedi..Tabi bu sürece ben fotoğraflarla kanıtlarla eşlik ettim ve sonucunda üzülen taraf olmadım..Kesinlikle tavsiye ederim..

 


 

Tepkiler: