Bugün gazetelerde tazminat davası ve Garipoğlu ailesinin mal varlığı konuşuluyordu..
Tazminat parası,Münevverin Canını geri getirir mi..?
Veya Kanını Temizler mi..?

Olayı herkes biliyor fakat üstünden geçcek olursak,Cem Garipoğlu isimli bir ailenin çocuğu olarak dershanede tanışıp sevgilisi olduğu Münevver Karabulut'u 3 Mart 2009 tarihinde canice öldürerek,kaçıp 197 gün sonra teslim olup,18 Kasım 2011 tarihinde ise dava sonucunda Cem Garipoglu 24 yıl hapis cezasına çarptırıldı. Annesi ve amcasına da 3'er yıl hapis cezası verildi. Babası ise beraat etti..Adli tıp kurumunda yaşanan ihmal nedeniyle açılan dava kapsamında; ikisi doktor, biri otopsi teknisyeni olmak üzere üç adli tıp görevlisi yargılandı ve yargılama sonucu doktorlar beraat ederken "görevi ihmal" gerekçesiyle otopsi teknisyeni 5 ay hapis cezasına çarptırıldı.

Yani yargılamada dahi gizli uzantılarla yargılama sürecini bile kirleten bir aileden bahsediyoruz,Geçen sene İbrahim Tatlıses'i vuran Abdullah Uçmak 36,5 Sene hapis cezasına çarptırıldı..!
Canice kesilerek ve gitar çantasıyla Çöp Konteynerına atılan bir cinayete ise 24 yıl..!!!
 Adalet mi..?Elbette ki değil Fakat medya yakalanmasına verdiği çabayı yargılamayada verseydi keşke dedirten cinsten bir olay..

Asıl değinmek istediğim konu ise Karabulut ailesi,yazımın başında da belirttiğim gibi 2 Milyonluk bir tazminat dava açmışlar,düşünüyorum bir insan olarak ben onlardan 2 milyon alsam ne olur ki?
O Paralar bankalardan hortumlandı,o paraları tutan eller benim kızımı öldürdü,hatta canice onlardan gelecek 2 milyon değil 10 milyon dahi olsa nafile..!İnsanın canı gitmiş para onun yerini doldurabilir mi.:?
Asla...!
Ve insanlığıma şu lekeyi asla sürmezdim,ne olursa olsun kızımı kaybettikten sonra tazminat davası açıp aileme bu çirkin davranışın lekesini sürmezdim..Medyada çıkan bu haberlerle kızımın anısını kirletmezdim..

Bence Karabulut ailesi o parayı almamalı,alsa dahi üstüne benzin döküp herhangi bir meydana tüm gazetecileri çağırıp ateşe vermeli..!