Gurur İçin Ne Gemiler Yaktım,
Roma'ya Bedel..

Susuyorsam Edebim Edepsizlikleri Aştığı Halde,
Güçsüzlüğümden Değil,Yapacaklarımın Bedelini Şuanda Kaldıramıyacağımdan,Kaldıramıyacaklarından..!
Bu Bir Nebze Güçsüzlükte Olsa,Asıl Nedeni Yaptırımımın Bir Kıyam Olacak Olması..!
Kısas'a Kısas,Kıyam'a Kıyam...!

Şeref Bir Rozet Değildir,Yada Amerikan Dizilerinde ki Şerifte Değildir..!
Şeref Ulaşılmış En Yüksek Mertebedir,
Doya Doya İçmekteyim Bu Aralar Şerefsizlikleri,
Kadeh Kadeh Değil,
Şişe Şişe..!
Bunun Vücuttan Atılımı Ne Ah Ne Vah...!!

Kan Bağı Bir Neden Değildir Sevmeye Demişler,
Nede Güzel Demişler,
Hayatta Taş Yakından Geliyor,
Uzaktakinin Siki Götüme Değmez,Yanımdaki Değdirirken..!

Oysa ki Bilmezler Tatlı Tatlı Yemenin,Acı Acı Sıçması Olurmuş..
Çok Göt Sikmeye Kalkan,Göt Verirmiş..
Bunlar Yaşanılmış Ata Sözlerimiz..
Fakat Bildiğim Tek Bir Sözüm;
Hoyratcana Düşünülmeden Yapılan İcraatlar,Devran Döndüğü Zaman Tavuk Horoz İkilemesine Benzer Bu Hayatta..
Bedel Alınmadan Çıkılan Yol da,Ayağına Takılan En Ufak Bir Çakıl Taşı Arkandan Gelen Çomakları Yemene Nedendir..!!

Ben Bu Yaşımda Boyumun Ölçüsünü,Terzide ki Çıraktan Daha Fazla Aldım..!
Ben Kendimi Sokak Aralarında Kavgalarda Değil,Hayatta Kahpe Savaşçılarla Dans Ederken Denedim..!
Yaşım Haddim Hududum Bu Saatten Sonra Yok Bir Eyvallahım...
Kıyam'a Kıyam Sa...Bundan Böyle Selamın Aleyküm..Aleyküm Selam...!!

Sizler Kadar Düşmediğim Halde..!
Kaçıncı Düşüşümdü ki..?,Kaçıncı Takılışım..? Yaşıma Vermeden Ezmeye Kalkanlar,
El uzatmak Yerine,Çekip Ardını Dönenler..!
Şimdilerde Horoz Domalıp,Tavuk Gömüyor Olabilir,
Bu Zamanı Böylesine Faili Meçhul Şekilde Bozanlar,
Meşru Olmayan Edep Sergileyenler,
Kendini Vitrin Sanıp,Şekil Yapanlar..
Devran Döndüğü Zaman İtin Götüne Ben Değil Siz Gireceksiniz..!
O Zaman Rakı Soframda Şerefe kaldırdığım Değil,Şerefsizliğine Kadeh Bile Kaldırmadığım Olacaksınız..!
El Uzatan Aradığınız An Etrafınızda,O Eller Size Girecek..!
Tıpkı Sizin İtin Götüne Girdiğiniz Gibi..!

Mehtap Denizle Aşk Yaşarken,
Siz kendinizi Ne Sandınız Bu Yaşınızla,
Had Var Hudud Var Dedik,
Edepsizlikle Boy Ölçüştünüz,
Gözyaşını Am Suyuyla Karıştırdınız Kitabınızda,
Dökülecek Kan Umrunuzda Değilken,
Kıvılcıma Ateşle Gittiniz..!
İnsan İnsanı Sadece Yatakta Düzmediğini,
Uygulamalı Olarak Öğrettiniz..!
Belki Sizin Gibi Götümün Üstüne Oturup Hınca Hınç Öfke Dolu Düşüncelerle Sevişmiyorum Ama.!
Dört Duvar Arasında Voltalarda Zamanın Devri Daimini Bekliyorum...
Kim Ak'a Kara Demiş,Kim Kimin Haddini Hududunu Delik Deşik Edip,
Edepsizlik Sınırlarındaki Tel Örgülerde Çırılçıplak Sevişmiş..!
Mayın Dolu Sokaklarda,Birbirlerini Kırdırmış Delikanlılara
Döşleri Seviyesizlikle Dolarken...
Hepsinin Adaleti Yukardaki Allah'ın Devr-i Daim Zamanında Çıkacak...!
O An Soluduğumuz Kadar Yakınken,
Ruhunuz Bunun Farkında Değil..
Sabır En Büyük Silahımken Cenabet Zamanlarda..
Suskunluğum İse Şarjörüm..
Ve Hakkım Hak'a Yakışırken..!!