Geçenlerde ''Baks'' isimli cafede kayınvalidem,ben ve hamile eşimle birlikte oturup birşeyler atıştırtık..Kayınvalidem tavuklu salata tercih etti ve yedi.Tabi sonrasında eve geldik kahveler ve muhabbet günü bitirip yataklarımıza yattık..Sabah eşimin sesiyle uyandım bana sesleniyor '' Anneyi hastaneye götürcez''..Tabi uyku sersemi olunca anlamıyor insan neyse ayıldım ve jeton düştü..

Anne gıda zehirlenmesi yaşıyor tabi bizim yolda giderken koyduğumuz teşhise göre,alttan ve üstten çıkarma söz konusu ee bide haliyle tansiyon elektronikle baktığımızda 8'e 5'ti..Neyse hastaneye vardık tansiyon ölçümü yapıldı tansiyon 7'e 4 hemen gözlem odasına alınıp,kan talli alındı vede serum bağlandı..Aradan 25 dakika sonra doktor hanım yanımıza gelip ''TAVUK'tan Enfeksiyon Kapmışsınız'' dedi..!..Ve biz hastanedeyken dikkatimi çeken nokta 2 kişinin daha bu şikayetten müzdarip olmasıydı ki buda yetmezmiş gibi İntaniye bölümüne gidince orda 3 kişinin daha bu konudan müzdarip olduğunu görünce tedirgin oldum açıkcası..!

Tavukların hormonlu olması acaba insanları zehirleyen bir tarafı var mı..?
Gümdem de şuanda hormonlu tavuklardan söz ediliyor ne kadar doğrudur açıkcası bu olaydan sonra araştırıp daa fazla bu konulara önem vermeye başladım..!

Bence aldığınız yerlere ve ya dışardan bişey yiyeceğinizde oldukça dikkatli olun derim..Ağız tadınız bozulmasın..

Afiyetler Olsun...

Hürriyet'te Manşette Ki Konu..!Beyaz Ette Hormon Konusu Tıkla