Merhametimle Yaşadım Bu Faili Meçhul Gecelerde,
Kimi Zaman Ölmek İstedim Kra Deliklerde,
Kimi Zaman İse Hoyratcana Yaşamak Umulmadık Yerlerde,
Ben Senin Terli Teninde Ölüpte Kirleteceğim Yeri Bulamadım..!

Kör Zifir Geceler Oysaki Yanımbaşımdayken,
Yüzümü Kaplamış İken Koskoca Bir Kirli Sakal,
Bunun Gölgesinde Kalan Yüzüm Zaten Karanlık,
Ben Bu Zifiri Karanlıklarda Ölecek Bir Tutam Toprak Bulamadım..

Ellerim Sanki Ters Kelepçe,Tenim Allak Bulak,
Yüreğim Sanki Su Alan Gemi,
Gah Battı Gah Batacak..
Ben Bu Dalgaların İçinde Ölecek bir Yer Bulamadım..!

Ben Bu Yaşanılması,Döl İsrafı Olan 3 Dakikalık Dünyada,
Adamlıkların,Gayrilik..
Gayrilikleri Gay'in İ Almış Eki..
Kimi orospu Evladı,Kimi Gevur Bir Amdan Çıka Gelen Hala Bir Döl Parçası..!
Ben Bu Dünyada Ölecek Bir Yer Bulamadım..!
Kirletmeme Rağmen Tenine Gömermisin Beni..?
Gah Sularsın,Gah Sulamazsın..!
Yinede Teninde öldür beni....!