Yeni Sene Ve Yeni Ünlüler Ve Ünlüler..
Gönüllü 1-2 Kişi Var Sanırım çoğu manken veya oyunculardan oluşuyor gönüllü yarışmacılarında..
Neyse konumuz zaten ünlü, ünsüz değil..
Hızlı bir girişle yine kendini özlettiğini belli eden bir yapım ve yine çekişmeli bölümler..
Heyecanla geçen ilk haftanın sonunda, finali görür gibi oldum sanki ama final tahminimden önce,Gönüllülerden  Duygu'ya değinmek istiyorum.Daha adalara yerleşmeden kavga eden bir bayan,neyin ne olduğunu anlamadan bir tartışmanın içinde buldular kendilerini..Ben şahsen kasıtlı yapmak istediğini ve diğerlerinin de ekmeğine bal sürdüğünü düşünüyorum..Duygu birden bu tartışmalarla aralarından sıyrılır gibi oldu eğer ki haftaya gönüllüler yine kaybederlerse dokunulmazlık oyununu şayet ve yazacakları isim büyük ihtimal Emel olacaktır,Ve Emel ile Duygu oylamaya çıkarsa ki büyük ihtimal öyle olacağını sanıyorum bence Duygu Emel'i eler..Tabi Gelecek hafta ufak tefek sıyrılmalar,değişimler yaşanmazsa..

Final'e şuanda en çok yakışan isim bence Ümit Karan,Fakat bir Galatasaraylı futbolcu olarak anıldığı için Cengiz onun rakibi olabilir..Daha gönüllülerden bir rakip göremedim şahsen çünkü Bozok o cüssesine rağmen ne oyunlarda ne de ada hayatında sağlam durmuyor..

Bakalım Gelecek hafta bize neler göstercek..?