Alaattin Çakıcı Uzun Süredir Herkesin Bildiği Üzere Cezai Ehliyeti Bulunduğu İçin Cezasını Çekiyor..Ve Hak Ediyor..
Hani Nuri Ergininde Dediği Gibi ''ADAM MISIN..?MADAM MI..?''

Malum Günümüzde kadın cinayetleri Çok Fazla İşleniyor Bu Adam Zamanında El Pençe Eline Kapandığı Dündar Kılıç'ın Kızını Öldürülmesini Azmettirdi..Kendisi Dahi vuramadı Anlıyacağınız..
Sonrasında İse Pek Çok Kişiden Ah Ve Can Aldı..!Daha Doğrusu İnsanlarının Canlarını Yanında ki Köpeklere Aldırttı..!

En Son Yakalandı Kartal Cezaevine Yerleştirildi..Ordada Meşhur Babalar Vardı Ergin Kardeşler..!
Ve Sürtüşme Başladı Aralarında,
Sürtüşmenin Bir Kısmı..

Alaattin Çakıcı:
"Bu cezaevi ya ona ya bana dar gelecek"

Nuri Ergin, basına gönderdiği açıklamayla sert tepki göstererek, "Bana dostane mektuplar yazan biri düşman ise başımız üstünde yeri var. Önümüz bayram, açıkta kalınır" dedi.  

Bunun üzerinde Çakıcı avukatı aracılığıyla kamuoyuna gönderdiği başka bir mektupla Ergin kardeşlere meydan okudu. Çakıcı, mektupta; "Nuriş ve Vedat denen, kişilik ve milliyet erozyonuna uğramış, garip göçebegillere: Biraz adamlığınız varsa, basına demeç vermeyin, bu cezaevinde siz altı kişi bir arada yatıyorsunuz, ben de tek yatıyorum. Gereğini yapmazsanız, yapmayıp da basına demeç verirseniz şerefsizsiniz" dedi. 

Mektup savaşlarında Nuri Ergin, avukatı aracılığıyla yaptığı açıklamada, Çakıcı hakkında ağır sözler söyledi. Ergin, "Çakıcı adam mı, madam mı?", "Şerbeti ketmerli şambabası", "Voltajı düşük sihirli lamba", gibi sözlere yer verdi.

Ergin, Çakıcı'ya yönelik koruma istediği şeklinde çıkan haberlere ilişkin de, "Fransa'dan beri tutturmuşsun koridor yok. Bu maltalarda bir de savcıdan utanmadan koruma istiyorsun. Satanist düşünceli şambabası, bırak bu kurnazlığı. Milleti ziyaretine bile çıkartmıyorsun. Kolpacı mesajında aman beni koruyun mesajı değil mi? Beni yorma. Benim seninle uğraşacak vaktim yok, boşuna yalvarma" dedi. ..



Gibi Açıklamalara Sahne Oldu..Yani Anlıyacağınız Bu Adam Herkese Rezil Olurken,Birde Daha Bugün Sabah Gaztesine Düşen Bir Haber Beni Şaşırtmadı Ama Eminim Pek Çok Kişiyi Şaşırtmıştır..!

http://www.sabah.com.tr/Gundem/2012/03/09/cakicinin-ihbari-cete-cokertti

Linki Yukarıda..Bu Yollarda Yürümüş Yol Yordam Görmüş Adam,Her ne olursa olsun kalkıp ispiyon edermi başka birini..Bumudur Adamlığı Ve Şerefi..!
Ki Ergin Kardeşlerin Lafına Katılmamak Elde Değil..

"Şerbeti ketmerli şambabası"
  
Tepkiler: