Bloglar da misafir yazarlık yapmak aslında çok fazlasıyla önemli bir konu.Heleki hit alan bir blogta bu yazınız yayınlanıyorsa değil mi..?
Fakat nacizane düşüncem şu ki; Ben altı üstü bir blog yazarıyım bu konuda öyle çok üstün SEO hakkında bilgilerim,Adwords hakkında çok fazlasıyla hit sağlama gibi fazlaca bilgiler yüklü değilim..Elbette ki bu konularda çok uzman bloggerlar ve uzman kişiler mevcut..Tasarımdan tutun da,hit arttırmaya kadar ve hatta ürün satışı için gerekli altyapıyı oluşturup karşı tarafa internet ortamından güveni verecek kadar uzman kişiler mevcutken,Ben sadece gözlemlediğim kadar bu konuda konuşabilirim..

Tek Bir Konu Hakkında Uzmanlık Mı..?Yoksa Her Konuda Gördüklerini Paylaşmak Mı..?

Pek çok blogger yazarlığı hakkında yazan kişiler çoğunlukla şunu savunur tek bir konuda uzman olun ki hit sağlayabilesiniz ve bu hem okuyucuların hemde Google'ın hoşuna gitsin..
Bence bu tez külliyen yalan..!
Nedeni ise hepimiz bir şekilde blogger'da yer alıyoruz ve elbette ki geziyoruz değişik bloglara göz atıyoruz,üye sayılarına bakıyoruz,ödüllü blogları araştırıyoruz vs..Ve benim gördüğüm ama ismini şuanda paylaşmak istemediğim iki elin parmak sayısını geçcek kadar 3500-1500 arası üyeleri olan,ödüllü bloggerlar mevcut ve bu bloggerlar kişisel blog tarzında her gördüklerini,her düşüncelerini insanlara paylaşıyorlar.

Bu neye benzer biliyor musunuz..?
Bizim bakkal Ahmet abi var diyelim dün mahalle de bir adam düştü ve bunu bana anlatıyor ve ben onun anlatışıyla resmen gülmekten kırılıp geçiyorum.Fakat aynı olayı berber anlatıyor çok saçma geliyor anlatması ve ne bişey anlıyorum ne de komik geliyor.Neden anlattığını sorguluyorum hatta içimden.

Eğer ki anlatımınıza güveniyor ve düşüncelerinizi yazıya dökme de bir sorun yaşamıyorsanız etrafta dolaşan sanki kanunmuş gibi bu gibi kalıplara takılmayın ve istediğiniz düşünceyi bloglarınıza dökün..

Ben Blog'a Saygıdan Yana Asla Reklam Sunmayacağım.

Reklam konusunda çoğu yazıyı ise haklı bulmaktayım.Bazı bloglar var ki içindekini göremezsin reklamdan dolayı ki,ne reklama tıklarsın ne de içindeki bilgiye bakarsın buda demek oluyor ki baştan sona hayal kırıklığına uğruyor o blogger.
Ben blog açıp para kazanayım diye bir düşünce içinde asla olmadım,tabiki bu niyetle başlayan kişiler de mevcuttur blogger da fakat tüm sayfayıda reklama boğmanın ne anlamı var ki..?
Ne kadar kazanıyorlar açıkcası merak ediyorum,Paraya para demiyecek kadar mı..?
Bence hem kalite düşüyor,hemde görsellik ve içindeki bilgi de bu arada kaybolup gidiyor,ki öyle güzel bilgilerin bulunduğu bloglar mevcut fakat reklamdan içine bakmaya tenezzül edilmeyen.

Blog Ve Sosyal Medya

1 sene önce açmıştım blogumu fakat ayda 2-3 konu ekleyip fazla zaman ayırmaya vaktim yetmiyordu tabi dolayısıyla da ne Facebook'ta nede Twitter'da herhangi bir üyeliğim yoktu blogum adına..Fakat 2 aydır üstünde titrediğim blogum gerek Tema değişikliği,gerek Facebook ve Twitter sayfaları Vede başka bloglara bıraktığım yorumlarla inanılmaz bir şekilde artan bir hitle karşılaştım.Eğer bir blogunuz varsa temanın katkısı elbet vardır fakat o işlerden fazla anlamam,seo'dur adwords'tür filan fakat Facebook ve Twitter bana gerçek anlamda hit sağlayan kapılar vede dedğim gibi diğer bloglara attığım yorumlar..Şunuda unutmamak gerek Google+(Plus) 'ta ki yorumlar ve etkileşmlerde gerçek anlamda buna katkı sağlayan durumlar..


Genel olarak eğer bir blog açmayı düşünüyorsanız çoğu kanun gibi anlatılan başlıklara fazla takılmadan,düşüncelerinizi istediğiniz özgürlükte paylaşabilceğiniz bir ortama adım atabilirsiniz.Ve sosyal medya da gerekli hiti kendinize sağlayabilirsiniz..Tabiki ondan sonrası size kalmış gerek anlatımlarınız ,gerek görüş açınız ne kadar zenginse o kadar yol alırsınız..

Birde unutmadan ben bilir kişi değilim yada uzman sadece nacizane fikirlerimi sizlere paylaştım ve kesin doğruluk payıda yoktur..

Blog özgürlüktür ve açmaya niyetliyseniz kimseyi dinlemeyin bu özgürlüğe katılın,Ve şunu unutmayın çoğu blog hakkında bilgisi olmadan kesin tanı yaparcasına söylemde bulunanların bir hitlerine bakın,bir de yaptıklarına..Tek konuda uzman olun diyenin bir bakın sitesinde acaba kaç tane uzman olduğu konu var,ve hatta blogger'da uzman olmadığı halde yazı yazmasıda cabası..
Diceksiniz ki ee sende yazıyorsun ama ben ''Ne Uzmanım,Nede Üstad'' sadece açmaya niyetli olanlara bu yazılanların fazlaca önemsenmemesi taraftarıyım..

Özgürlük İçin Blog..
Bloglar İçin Özgürlük..