Mehmet Ali Birand: BDP'ye Haksızlık Ediyoruz,Aslında Şiddet Kandil'den Geliyor,İmralı Masum Diyor..!

Geçen Bir Kaç Sene Önce Duyduğum Bir Şey Vardı Mehmet Ali Birand Gerçekten Yahudi Lobisinden Mi..?

Bilmiyorum..Emin De Değilim Fakat Doğan Grubunda Olan Kişilerden Bunları Beklemek Çok ta Abartılı Bişey Değil..
Hürriyet Gaztesi Bu Zamana Kadar Olmayan Kaç Haberi Oldurdu Bunu Tüm Türkiye Şahit..

En Basit Örnek: Rasim Ozan'ın 19-20-21 Kasım 2012'deki Köşe Yazıları..
DGM Mahkemesinde Görülen Davada Yayınladıkları Haberin Kaynağının Fos Çıkmasının Komedisi Sürüyor..Fakat Aslında Komedi Değil bu,Bu Türkiye'deki Bu Çirkin Haberciliğin Ve Doğan Grubundaki üç Beş Soytarının Ne Derece Yalan Haber Yaptıklarının Bi Kanıtı...

Şimdi Gelelim M. Ali Birand'a Hıhlamakla Nasıl Oralara Geldin Hiç Bilemiyorum..Google Adını dahi yazıp geçmişine bakmaya gerek dahi duymuyorum çünkü gördüğüm sen ve okuduğum sen benim kafamda nerede olacağına yetiyor..Bulunduğun Saf Zaten kendini belli ediyor fakat sen o saflarında sınırında değilsin birand.!

Serdar Turgut ''Ertuğrul Özkök Gizli Eşcinsel'' Demişti Acaba Bunlar Doğan Grubunun ''Gizlilerimi..?..''..
Yada Bunlar Neyin Gizlileri Ben Çözemedim...?
Malum Gizli Dönemlerden Gelipte Ayakta Kalanlardan Oldukları İçin Hangi Kategoriye Sokucağıma Karar Veremedim..!

Etliye Sütlüye Karışanlar Zamanında Ya İçeri Girdi Yada Malum Öldü,Ama Bunlar Bu Dille Burdalar Ya Demek Kendi Etlerine Karıştırmışlar Bunlar...