ALC E-Okul Nedir..?

ALC Yayınevinin daha önce eğitim paketleri satan kişileri şuanda internet üzerinde sanal sınıflarda canlı dersleri öğrencili sınıflarla eğtimin adıdır..

Kendilerini ''Eğitim Uzmanı'' Veya ''Öğretmen'' Veya ''MEB Yetkilisi'' olarak tanıtan bu kişiler aslında ne ''Eğitim Uzmanı'' Ne ''Öğretmen'' ne de ''MEB Yetkilisi''..Bunlar bildiğiniz ''PAZARLAMACI''

Ve Sizin Telefon numaralarınıza ise Türk Telekom'un sitesinden elde ediyorlar ve nerde oturduğunuzu,İsminizi soyisminizi biliyorlar..Telefonu açtığınızda Örneğin sizden randevu almak için ''Telefonunuzu Okuldan aldık Ben eğitim uzmanı falanca değişen eğitim sistemi ...'' gibi yalanlarla akşam saatlerine randevu almaya çalışıyorlar..!
Ve sizden sanki zorunluymuş gibi randevuları alıyorlar..Sonrada akşamları ellerinde dosyayla gelip öğretmen havasında konuşup ''Yalanlarla'' size bu E-okul sistemini satmaya çalışıyorlar..

1 Haftalık Deneme Sürümüne Kanmayın..!!

Evlerinize gelip artık eğitim sistemi değişiyor Tabletlerle eğitim başlıcak,Ödevlerini özel öğretmenle yapcak evde İnternette ,bakın dershaneler kapanıyor gibi laflarla sizleri kandırıp sonra Ücret kısmına geçiyorlar eğer içinize kuşku düşerse 1 haftalık deneme sürümünü ücretsiz olarak kullanıp diyip size ''1 Bin Tl'''den başlayan sözleşmelere imza attırıp işi bitiriyorlar..Tabi siz bu bir haftalık süreçte memnun kalmıyorsunuz..
Çünkü Öğretmenlerin Çoğu Sahte..EĞİTİMCİ DEĞİLLER
Çünkü Sınıflar 5-10 Kişilik Değil..70-80 HATTA 100 KİŞİLİK..!!
Öğrencilerimiz için külliyen yalan ve havaya verilen para demek..!

Siz bir hafta içinde bunu fark edip şirkete bildirdiğiniz zaman ilk sizi kandırmaya çalışıyorlar,Sonra zamandan çalıyorlar ve en son kullandığınızı iptal edilmiyeceğini söylüyorlar..!
Bunlarla hiç uğraşmayın öyle durumlarla direk iadeyi tahhütlü postayla iade isteğinizi belirtin mecburen iptal edilir..!

Şuan Kullananlar ise zamanı geçenler bu dolandırıcıların tuzağına düşenler Tüketici Mahkemelerine başvursun bu yalan beyan edilip kandırıldıklarından dolayı..Tüketici Mahkemesinde Mimli oldukları için mahkemeyi %90 kazanırsınız..

Elimden Geldiğince Yardımcı Olmaya çalıştım..İYİ Günler Dilerim..